Müdrüklər
Pərviz Mürsəlov-un istəyi ilə sizlərə Muxtarnamə filimi yukle |
Uca Allah
NAMAZIN MAHİYƏTİ, MƏNASI VƏ DUA
Ölüm çox yaxındadırHicabHicab Islamda olan hər bir müsəlman qadın öz üst geyimindən əlavə başına hicab örtməlidir. (Hicab örtünmək deməkdir) Çünki, Allah təala Peyğəmbərin zövcələrinə, qızlarına və mö'minlərin qadınlarına özlərini yad nəzər və naməhrəmdən qorumaq üçün hicab örtmələrini əmr edir. Hicab (örtünmə) bir ibadətdir. Çünki, bunda Allah təalanın əmrini yerinə yetirmək var. Deməli, örtünmə müsəlman bir qadına namaz, oruc kimi vacib əməldir. Örtünmə bütün şübhəli yolları kəsir. Qadın və kişilərin qəlbinə şeytanın vəsvəsə verməsinə imkan vermir. Qadınların namus və izzətlərinin qorunmasını təmin edir. Eyni zamanda onlara əziyyət edilməsinə də mane olur. Qadın və kişilər Allah təalanın dinindən, Rəsulullahın (s.ə.s) yolundan uzaqlaşdıqca, insanlara bəlalar gəlir. Cəmiyyətdə pozğunluq yaranır. Kişilər evlənmir, qadınlar ərə getmir. Evlənənlər də, az müddət yaşayıb ayrılırlar. Çünki, onların dünyaya məhəbbətləri, axirət-cənnət məhəbbətindən daha güclüdür. Bu cür qadınlar dünyanın keçici bər-bəzəyini, naz-ne'mətini, axirətin əbədi həyatından üstün tuturlar. Həqiqətən də, əgər qadın əri üçün yox, yadlar üçün bəzənib-düzənirsə, o qadın kimə lazımdır. Mö'min qadın isə ancaq əri üçün bəzənər. Bu barədə gözəl hədis var. «Dünya keçici ne'mətlərlə doludur. Ən gözəl ne'məti saleh qadındır. Ona baxanda səni fərəhləndirir. Əmr edəndə yerinə yetirir. Evdə olmayanda namus, izzət və malını qoruyur».Qadın da açıq gəzib bədənini yadlara göstərəndə, yad nəzərlər o qadına şəhvət hissi ilə baxır. Bu cür qadınlarla da heç kəs evlənməz. Bu cür qadınlar cəmiyyət üçün də qorxuludur. Çünki, bu qadınların beynində ancaq bəzənib-düzənmək, özünü kiməsə göstərmək fikri olduğu üçün, onlar nə ərlərini, nə də övladlarını fikirləşirlər. Ondan törənən uşaqlar da nəzarətsiz qalıb, avara adamlara qoşulub, içki içib, narkomanlıq edib cəmiyyətimizi murdarlayırlar. Cəmiyyətimiz də bax beləcə pozulur. Unutmayın «Qadın incidir. İnci sədəf içində olar. Qadının sədəfi isə onun örtüyüdür». Alah millətimizə elm və hidayət nəsib etsin ki, məmləkətimizin bəzi qadınları çılpaqlaşıb həm özlərini, həm də digər imandan zəifləri arxalarıca Cəhənnəmə apara bilməsinlar. Hicab – mənim mənliyimdir. Hicab – mənim kimliyimdir. Hicab – mənim məxsusiliyimdir. Hicab – mənim itaətimdir məni yaradanın əmrlərinə. Hicab – mənim təslimiyyətimdir. Hicab – mənim imanımın işarəsidir. Hicab – mənim dinimdir. Hicab – mənim əqidəmin zərurətidir. Hicab – mənim “mən” olmağımdır. Hicab – mənim var olmağımdır, eyni zamanda yox olmağımdır – Onun sözü qarşısında nəfsimin yoxluğudur. Hicab – mənim şeytanla döyüşdə qalxanımdır, qılıncımdır. Hicab – mənim “kəlməyi-şəhadət”imdir. Hicab – mənim şəxsiyyətimdir. Hicab – mənim ixtiyarımdır. Hicab – mənim qadınlıq qürurumdur. Hicab – mənim üçün iffət simvoludur. Hicab – mənim zəfərim, qalibiyyətimdir, zamanın yalnış tələblərinə. Hicab – mənim zamanın axarında qərq olanlara “Dayan!” nidamdır. Hicab – mənim cihadımdır. Hicab – mənim asanlığım deyil, çətinliyimdir- axı çətinliklə qazanılan daha dəyərlidir. Hicab – mənim ağır yüklü dəyərimdir. Hicab – mənim əxlaqi-zərurətdən doğan məhdudiyyətimdir. Hicab – mənim azadlığımdır – “azadlıq” şüarı altında neçə minlərlə oyunların aləti olmağın müqabilində. Hicab – mənim xatırlamam və həm də xatırlatmamdır yaradılana Yaradanı. Hicab – mənim örpəyimdir. Hicab – mənim təmizliyimdir yad baxışların çirkinliyindən. Hicab – mənim naməhrəmlər qarşısında cismani pərdəmdir. Amma Allahla mənim aramdakı pərdələri götürən məhrəmliyimdir. Hicab – məni Onunla məhrəm edən muxtariyyətimdir. Pərvin Nəsirova
Али кимдир?
Тарихчиләрин јаздыгларына ҝөрә һәзрәт Әли (ә) отузунҹу Фил илиндә, рәҹәб ајынын он үчү, ҹүмә ҝүнү Кә’бәнин дахилиндә ҝөрүнмәмиш бир шәкилдә дүнјаја ҝөз ачмышдыр. Тәһгигатчы алим һөҹҹәтүл-Ислам Нәјјир дејир: Еј Кә’бә евиндә ҝөз ачан инсан,
Ҝөвһәрсән, ҹисминин сәдәфи Мәккә.
Кә’бәдә мөвлудун һејрәт доғурду,
Һаггын еви салды үстүнә көлҝә.
Һәзрәтин атасы Әбу-Талиб ибн Әбдүл-Мүттәллиб ибн Һашим ибн Әбдүл-Мәнаф, анасы Фатимә бинти Әсәд ибн Һашим олмушдур. Ҝөрүндүјү кими, һәзрәт Әли (ә) һәм ата, һәм дә ана тәрәфдән Һашими сојундандыр. Әбу-Талибин һәзрәт Әлидән (ә) башга даһа үч оғлу олмушдур: Талиб, Әгил вә Ҹә’фәр.
Амма һәзрәт Әлинин мөвлуду, дүнјаја ҝәлиши о бири гардашларынын дүнјаја ҝәлишиндән фәргли олмушдур. Бу доғуш мараглы вә мә’нәви дәјишикликләрлә мүшајиәт олунмушдур. Һәзрәтин анасы аллаһпәрәст олмуш вә Ибраһимин Һәниф дининдә һәјат сүрмүшдүр. Бу гадын даим Аллаһ дәрҝаһына мүнаҹат етмиш вә гаршыдакы доғушун асан кечмәси үчүн Аллаһа јалвармышдыр. Фатимә бу ушаға һамилә олдуғу вахт өзүнү илаһи нура гәрг олмуш вәзијјәтдә һисс етмиш, санки бу көрпәнин башга өвладлардан фәргләндији барәдә фәләкләрдән илһам алмышдыр.
Шејх Сәдуг вә Гәттал Нишапури нәгл етмишләр ки, Језид ибн Гә’нәб демишдир: «Мән Аббас ибн Әбдүл-Мүттәллиб вә Әбдүл-Үзза тајфасындан бир групла Аллаһ евинин кәнарында әјләшмишдим. Әмирәл-мө’мининин анасы Фатимә бинти Әсәд доггуз ајлыг көрпәјә һамилә вәзијјәтдә доғуш ағрысы чәкә-чәкә дејирди: «Пәрвәрдиҝара, мән сәнә, пејғәмбәрләриндән ҝәләнә, Сәнин тәрәфиндән назил олмуш китаблара иман ҝәтирмишәм. Ҹәддим Ибраһим-Хәлилин сөзләрини тәсдиг едирәм. Бу гәдим евин бүнөврәсини гојан о олмушдур. Сәни анд верирәм бу еви тикәнин вә бәтнимдә оланын һаггына, бу доғушу мәним үчүн асан ет». Језид ибн Гә’нәб дејир: «Биз өз ҝөзүмүзлә Кә’бә евинин архадан јарылдығыны вә Фатимәнин Кә’бәјә дахил олдуғуну ҝөрдүк. Фатимә ҝөздән итдикдән сонра дивар јенидән бирләшди. Кә’бәнин гапысыны ачмаг истәсәк дә мүмкүн олмады. Баша дүшдүк ки, бу Аллаһын ишидир. Дөрд ҝүн сонра Фатимә гуҹағында Әмирәл-мө’минин (ә) бајыра чыхды вә деди: «Мән кечмишдәки бүтүн гадынлардан үстүнәм. Чүнки Асија Аллаһа елә бир јердә ҝизлин пәрәстиш едирди ки, һәмин јердә јалныз чарәсизликдән пәрәстиш едилмәси мүмкүн иди. Имран гызы Мәрјәми бејтүл-мүгәддәсдә доғуш санҹысы тутдугда она нида едилир ки, бајыра чыхсын, ибадәтҝаһда доғуш олмаз. Мән исә Аллаһын евинә дахил олдум, беһишт мејвәләриндән једим, бајыра чыхмаг истәдикдә нида ҝәлди ки, еј Фатимә, онун адыны «Әли» гој. Нида ҝәлди ки, Әлијјул-ә’ла Аллаһ бујурур: «Мән она өз адымдан ҝөтүрдүјүм ад гојдум, ону өз әдәбимлә тәрбијә етдим, она ҝизли елмләримдән аҝаһлыг вердим; одур мәним евимдә бүтләри сындыран, одур евимин дамында азан дејән, мәни пак билән; хош о кәсин һалына ки, ону дост тутар, она итаәт едәр; вај о кәсин һалына ки, ону дүшмән тутар вә она мүхалиф олар».
Һәзрәт Әлинин (ә) дүнјаја Кә’бәдә ҝөз ачмагла газандығы ифтихар нә кечмишдә кимсәјә нәсиб олуб, нә дә ҝәләҹәкдә нәсиб оласыдыр. Һәзрәтин дүнјаја Кә’бәдә ҝөз ачмасы сүннә әһлинин дә е’тираф етдији бир һәгигәтдир. Неҹә ки, ибн Сәббағ Малики, «Фүсулул-Мүһиммә» китабында дејир: «Һәзрәт Әлидән (ә) габаг кимсә Кә’бә евиндә дүнјаја ҝөз ачмамышды. Бу фәзиләти Аллаһ-тәала јалныз Әлијә (ә) аид етмиш вә бунунла да халга онун уҹа мәгамыны ҝөстәрмишдир.» |
Hacı Şahin (Meheremlik, Namaz, Dua, Umud, Qarsiq, Moze, ) YÜKLE FirugiAğa-nın söhbətləri yuklə Ocaq Necat Ağa (Meherrem 2006, cumə moizeleri 2004-2005, Qarşıq, v.s)Yukle Quran oxumaqı öyrənmək istəyirsinizsə buyurun (pulsuz yukleme) |
|
|